Lilypie Fifth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

vineri, 10 decembrie 2010

In mei tai

Am primit primul meu mei tai! Matusica-maturica lanseaza colectie de purtatoare de bebelusi si prima piesa ne-a facut-o cadou noua.

Pana acum am fost reticenta sa cumpar unul de pe internet, fara sa-l probez, fara sa-l vad exact cum arata, mai ales ca preturile sunt peste 100 de lei. Am mai cumparat un baby bag si nu era foarte comod nici pentru bebe, nici pentru mine. Doar ca matusica-maturica le face trendy si confortabile, la preturi sub 100 de lei! Yuhuu!

Mei taiul e cu totul altceva, e usor pentru mine si foarte placut pentru copil.
Imi place cum sta acolo agatat de mine si ma priveste ca un maimutel. Si mai ales imi place sa-l tin in spate, mult mai comod decat in marsupiu, pentru ca nu am bretelele in x pe piept. Iar lui ii place in spate pentru ca facem calul.

E bun in parc cand oboseste si vrea in brate, e bun pentru alaptare, e bun sa doarma acolo comod somnicul de pranz, e bun chiar si cat face mami fitness in parc. Imi place sa-l culc in mei tai la caldurica pe sub plovarul sau haina mea, iar el doarme bineeee.

Un comentariu:

  1. Chiar ca e happy mei taiul. Culorile sunt foarte frumoase. Ma abonez si eu la unul! Va pup.

    RăspundețiȘtergere